Nieuws over motivering ontslag
Ontslag wegens te weinig productief?
Heeft de werkgever de vrije keuze wie hij zal ontslaan? Of kan de rechter hier tussen beide komen?
Kan de productiviteit van de werknemer een rol spelen?
Heeft de werkgever de vrije keuze wie hij zal ontslaan? Of kan de rechter hier tussen beide komen?
Kan de productiviteit van de werknemer een rol spelen?